Sziasztok!


A BLOG MÁR NEM ÜZEMEL!

2013. május 31., péntek

2. Rész



 *Alex szemszöge*


Míg a fiúk bementek a konyhába ötletelni én addig félrehívtam Eli-t.
-Hééé mi volt ez a dolog Niall-al???
-Jajjj Alex olyan ciki volt!-esett pánikba Eli.
-De figyu, neked tetszik?- kérdeztem meglepődötten
-Miért szerinted nem helyes?? OHÓÓ na de várjunk csak most jut eszembe mi van a te szépfiúddal melyik az? A szőke neked is a szőke igaz ajjj tudtam én mindent elrontok.-mondta Eli és leült a kanapéra.
-Nem nekem a ...-de nemtudtam befejezni mert bejöttek a fiúk a konyhából.
-Megvan a csapatnév!-kiáltotta Zayn és felbontott egy pezsgőt amit a konyhából hozott.
-A banda neve...-kezdte Liam.-A......-mondta lassan- ONE DIRECTION!!!!!!-mondta liam és nagy buli vette kezdetét.
-VÁRJUNK CSAK ÁLLJUNK MEG!!!-Próbáltam túlüvölteni a srácokat.
-Mivan Alex gyere bulizniii!- ordított a Harry -Nem menjünk el egy diszkóba! naaa????-Pár perc néma csend volt.-GYERÜNK PARTIZNIIIIIIIII! - folytatta és kirohantak ajtón. Én és Eli lemaradva mentünk mögöttük.
-Na melyik is tetszik neked?- kérdezte Eli.
Louis.-Sóhajtottam egyet.





*Eli szemszöge*

 Már jóideje iszogattam Alex-el amikor megakadt a szemem valakiken. És nagyon ledöbbentett. Harry egy szőke lánnyal táncolt. Nem zavart annyira, míg meg nem láttam a lány arcát, kiderült, hogy a egy gimibe jártunk, csak ő már elballagott. Harry, az én bátyám Chelsea-vel? Teljesen kiakasztott. Körülbelül ilyen fejet vághattam, de gyorsan letöröltem az arcomról a kifejezést, mert nem akartam, hogy lássa rajtam Alex! Ajj nem nem járhat Harryvel! Annak nagyon rossz vége lesz miért pont az én bátyám? Miért?
Chelsea-t utálom. Mikor már nagyon nagyon sok ideig néztem őket hirtelen elcsattant egy csók
Nee gyorsan visszafordítottam a fejemet de ezt Alex is észrevette és hozzám szólt:
-mivan Eli?-kérdezte msolyogva.
-Ja nem semmi izé semmi...-mondtam és nemtudtam hogy elmondjam neki-e az igazat.Megint odanéztem és most már DURVÁN táncoltak
-Jézusom-moindtam halkan de peckhemre Alex hallotta.
-Ismered?-kéredezte.
Nem szóltam semmit.
-Eli ismered?- mondta Alex.
-Ajj najóó igen ismerem érted egy liba!! És pont az én bátyám?
Nem hiszem el! Utálom mindig beszólt nekem meg a barátnőimnek még a gimiben.Elegem volt belőle! nagyon durván elegem van és volt már belől nembírom ezt a csaj egy gonosz hárpia-mondtam mert mostmár teljesen felment bennem a pumpa.Elindultam hogy jól elintézzem a csajt de Alex visszahúzott.
-Eli mitcsinálsz? Nem a te döntésed, Harry-é.-mondta nyugtatóan Alex
Sóhajtottam egyet és visszaültem a helyemre.
-De miért pont az én bátyám?-Kérdeztem Alex-től.
-Figyu,Nem foglalkozunk vele hanem megisszuk az ütcsinket elmegyünk táncolni és holnapra nem is fogsz emlékezni a csajra.
Harryt meg nem úgy ismerem hogy hazahozná... érted?-nyugtattt meg Alex egy kicsit.
-Hát jó-mondtam, és indultunk táncolni Alex-el.

Igazából nem érzetem magam annyira jól mert láttam hogy Chelsea még mindig nem mozdul Harry mellől.Végig őket néztem...


Alex látta rajtam hogy nem éreztem valami jól magam ezért előbb elmentünk a diszkóból amikor utoljára hátranéztem Harry és Chelsea
iszogatták az üdítőjüket én fogtam magam és kiléptem az ajtón és hazaindultunk.
Betakaróztunk beraktunk egy filmet és elkezdtünk beszélgetni. Alex csinált forrócsokit :33
Végülis el is felejtettem Chelsea-t. Hála istennek hogy Alex elvitt onnan mert szerintem előbb-utóbb ráborítottam volna az üditőmet...
A mikor vége lett a filmnek Alex kikapcsolta a TV-t (elég késő volt már) felmentünk a szobánkba.
*Reggel*
Lementem a lépsőn de megakadt a szemem valamin vagy inkább valakin...
-TE MI A JÓ BÜDÖS FRANCOKAT KERESEL ITT?? ordítottam.



1 megjegyzés: